Известие

Collapse
No announcement yet.

Не пали като се нагрее ..

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Не пали като се нагрее ..

    Проблема е следният: сутринта ако съм оставил колата на някое слънчево място просто не иска да запали, стартера върти ама двигателя не зацепва (все едно е свършил бензина). Ако я оставя в сянката на блока и колата е още на сянка, като се кача пали без проблеми, но оставя ли я на слънце някъде след 11 вече не иска да запали, вечерта като залезе слънцето и се оправя . Също ако съм я карал сутринта по-късно през деня няма проблеми, до колкото съм забелязъл дали е валяло дъжд не е от значение. Зимата палеше на -18 C без проблеми, миналата година ходих на диагностика във Ванто, ама дори и там не можаха да ми дадат точен отговор....
    Alfa Romeo 155 2.0 16V Super

  • #2
    Колега ти идва ли при мен ? Че една точно с такъв проблем идва ма не помня решихме ли го
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #3
      не съм сигурен но при соц.возилата имаше такъв проблем и той идваше от БЕНЗИНОВАТА ПОМПА
      Alfa Romeo 155/1.8TS

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от monigt
        не съм сигурен но при соц.возилата имаше такъв проблем и той идваше от БЕНЗИНОВАТА ПОМПА
        Ами при соц возилата бензиновата помпа е механична и няма какво да и стане от нагряване
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #5
          Проблема 90% колега е в датчика за палене. Измери му съпротивлението когато пали колата и когато не.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ushev
            Проблема 90% колега е в датчика за палене. Измери му съпротивлението когато пали колата и когато не.
            Какъв е този датчик за палене
            Да нямаш предвид датчика на коляновия вал

            Това може и да е от лоша маса
            Преди години на едно Типо му се бъзикаше масата на бобината и когато беше топла не палеше. Едвам открихме проблема Сменихме датчика на коляновият вал 2 пъти и пак не се оправи Накрая видяхме, че една кутийка зад фара с няколко маси и изглежда окаяно. Свалихме, почистихме и проблема изчезна
            sigpic

            Comment


            • #7
              Аз съм имал същия проблем от КОМУТАТОР едно време като карах Панда.
              Имах 2 различни комутатора - единя палеше на студено и работеше докато загрее и после нещо прекъсваше веригата, а другия не палеше на студено, та трябваще да се нагрява със запалка за 10 тина секудни.

              Проблема и при мене беше доста кофти, калко пъти съм ходил при майстори и накрая си реших сам проблема след като смених комутатора за 3-ти път

              При тебе не съм сигурен дали има тикива есктри, но проблема наистина е ГАДЕН.
              "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
              Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
              Opel Astra J GTC

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от georgyg
                Аз съм имал същия проблем от КОМУТАТОР едно време като карах Панда.
                Имах 2 различни комутатора - единя палеше на студено и работеше докато загрее и после нещо прекъсваше веригата, а другия не палеше на студено, та трябваще да се нагрява със запалка за 10 тина секудни.

                Проблема и при мене беше доста кофти, калко пъти съм ходил при майстори и накрая си реших сам проблема след като смених комутатора за 3-ти път

                При тебе не съм сигурен дали има тикива есктри, но проблема наистина е ГАДЕН.
                Това е много логично обеснение на проблема
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #9
                  Ако това е проблема - НЕ СИ КУПУВАЙ НОВ КОМУТАТОР, моа изкара 1 година и беше КИТАЙСКИ, въпреки че пишеше, че е произведен в САЩ. Оригиалния беше Магнет Марели, след това взех втора ръка от Италянеца за 15лв и така и прододох колата.

                  П.С. При мене струваш нов към 60лв втора ръка 15лв.

                  Предполагам, че на Алфата ще е по-скъп
                  "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
                  Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
                  Opel Astra J GTC

                  Comment


                  • #10
                    Мерси за инфото ще пробвам с датчика като начало. Забравих да отбележа че винаги когато не иска да запали, червената лампа за инжекциона остава да свети (помня че във Ванто разчетоха кода за грешка ама не беше много полезен).
                    btw. Голяма забава е като отида някъде и започна да изчислявам какво ще е полжението на слънцето за да паркирам на подходящо място .


                    Първоначално публикувано от Bobo
                    Колега ти идва ли при мен ? Че една точно с такъв проблем идва ма не помня решихме ли го
                    Не съм идвал ама ако можеш да го решиш ще дойда .
                    Alfa Romeo 155 2.0 16V Super

                    Comment


                    • #11
                      Starting Problem in hot weather

                      Аз също имах проблеми с паленето при горещовреме, но веднъж или два пъти за 4 години. Но проблема е често срещан. Прилагам ви тема от английския форум.

                      Starting Problem in hot weather

                      Mike Bilton
                      My 155 16V 2.0 starts perfectly every morning. However when the weather is hot (like today) and the car has been sat in the sun until the afternoon it sometimes refuses to start (the first attempt of the day). It will sometimes chug into life if you hold the accelerator down while turning over (as if the engine is flooded)
                      This has been an intermittent problem since I've had the car, about 5 years. I thought I could hear the cooling fan running so replaced the water temp sensor to no avail.
                      Any ideas?, I'm at a loss to see how such a small change in ambient temperature can effect how a cold engine starts.
                      As I say, it only happens if the car has been sat in the sun all day before I start the engine,

                      Vish
                      I have had exactly the same problem with my 1.8 16v about 3 times in 7 years. Exact symptoms and I can also here what sounds like the cooling fan running when it refuses to start. Takes about 5 or 6 attempts and then finally chugs into life then is fine. never a problem when engine is hot just when starting from cold when it has been in direct sunlight, but again only very infrequent. I was talking to jimmybob about it only last week, he has never heard of it. I have no advice but it is reassuring to know I am not alone. If you find owt out let me know please

                      JackPJW
                      Same with all my previous Alfas. I reckon it's something to do with heat sink into the fuel. Maybe it vaporises in the line or something so you get a sort of vapour lock when you first turn it over.

                      Had the same on the Twinny!!! Used to start after flooring the throttle while cranking, switching off and then doing it again.
                      wrinx

                      Mike Bilton
                      Good to know I'm not alone!
                      I wonder if it might be a faulty air temp sensor, tell the engine the air is cold when in fact it is hot.
                      The next time it happens, I'll get out with my multimeter
                      You would imagine this is a much more serious issue in Italy!

                      Richard ARTC9
                      I might have a solution for this problem, one of the ARTC members had the same problem.
                      One of our members (Alfa tec) told that there where production problems with some of the 16v eeproms of the main main ECU wich can give these problems.
                      Here in the Netherlands the dealers are told to replace these eeproms for free.
                      --------------------
                      1992 155 2.0 8v (sold)
                      1993 155 1.7 8v (sold)
                      1995 155 2.5 V6

                      Maybe the heat under the bonnet is confusing a sensor and it thinks the engine is hot (as someone suggested). Maybe try cranking with just a little throttle when this happens.
                      Marlon

                      Comment


                      • #12
                        Е тия не са написали нищо конкретно и аз определено мисля че изобщо не е фабричен дефект защото днес правих една такава само дето беше 8 клапанова Резултатите ще напиша след 1-2 дена за да съм сигурен че е било от това което правих
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment

                        Working...
                        X